miércoles, 16 de diciembre de 2009

Todos podemos ser felices si luchamos!

la setmana que ve:
tinc un aniversari doble,
i m'encantaria ser-hi,
me encantaria donar suport una vegada més a aquests ulls tristos
que diàriament (i darrerament) s'obren amb força mostrant més la seva felicitat.
No els subestimeis, són forts, són àgils, només que necessiten aquest empenta que ens
porta la vida a vegades ..
jo sempre els vaig creure, els vaig recolzar, i les abraçades com mai abans havia abraçat a cap ser.
D'alguna manera em va ajudar a mi mateixa, em sento viva jo, et veig progressar i m'agrada.

Ja no ets aquella noia trista del racó, ara et puc reconèixer a penes sense mirar-te per la teva llum i el teu somriure, si us plau no fugis de la felicitat.



Agárrate a mis zapatos.     dice:
*no enserio,dime como te notas, fueeera caxondeo!!
Como dijo aquel genio: esta vida es un sueño... Y soñaré. dice:
*me noto mejor
*me gusto
*me gusta la vida XD
*me siento bien






i a mi m'encanta!!!
 

No hay comentarios: